Przejdź do głównej treści
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Reklamacja

Formularz reklamacji


W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia sklepu o niezgodności w ciągu 1 roku od jej wykrycia.

Klient ma prawo zażądania jednego z czterech działań :

    • wymiany towaru na nowy, 
    • naprawy towaru, 
    • obniżenia ceny,
    • odstąpienia od umowy (jeżeli wada jest istotna).

Jeśli Klient żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, Sklep może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta:

    • byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sklepu – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru
    • w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego produktu na nowy, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.

 

Klient powinien odesłać towar na adres Sklepu:

Hurtownia TAKT - REKLAMACJA
ul. Ogródki 12
44-200 Rybnik

Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacji znajdujący się w linku powyżej.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

UWAGA
Wysyłane w ramach reklamacji BUTY należy koniecznie dokładnie WYMYĆ (łącznie z podeszwą) !!!
W przeciwnym wypadku buty zostaną odesłane bez rozpatrzenia reklamacji !

 

Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.